دانلود پروژه و پایان نامه | جدول (۵-۱) شرح فرضیه ها با مقدار کای دو و سطح معناداری محاسبه شده و نتیجه فرضیه…………….۱۱۲ – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
![]() |
جدول (۲-۱) ویژگی خدمات و مشکلات بازاریابی آن ………………………………………………………………….۱۷
جدول (۲-۲) راه های ایجاد ارزش افزوده با ارائه خدمات ……………………………………………………………..۱۹
جدول (۲-۳) پیوستار استراتژی بازاریابی ……………………………………………………………………………………۴۰
جدول (۳-۱) سوال های مربوط به آزمون فرضیات تحقیق ……………………………………………………………..۵۹
جدول (۳-۲) آلفای محاسبه شده فرضیهها و پرسشنامه …………………………………………………………………۹۲
جدول (۴-۱) توزیع فراوانی سن پاسخ دهنده گان……… ………………………………………………………………..۹۴
جدول (۴-۲) توزیع فراوانی تحصیلات پاسخ دهنده گان………………………………………………………………..۹۵
جدول (۴-۳)توزیع فراوانی نحوه ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک …. ……………………………………………۹۶
جدول (۴-۴)توزیع فراوانی میزان ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک ………………………………………………۹۷
جدول (۴-۵) آمار توصیفی فرضیات اصلی تحقیق………………………………………………………………………..۹۸
جدول (۴-۶) آمار توصیفی فرضیات فرعی تحقیق………………………………………………………………………..۹۹
جدول (۴-۷) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرصیه اصلی (۱)……………………………………………۱۰۱
جدول (۴-۸)کای دو محاسبه شده برای فرصیه اصلی (۱)…………………………………………………………….۱۰۱
جدول (۴-۹) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرصیه فرعی (۱-۱)……………………………………….۱۰۲
جدول (۴-۱۰) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۱-۱)……………………………………………………..۱۰۲
جدول (۴-۱۱) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرصیه فرعی (۱-۲)……………………………………..۱۰۳
جدول (۴-۱۲) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۱-۲)……………………………………………………..۱۰۳
جدول (۴-۱۳) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی (۱-۳)……………………………………..۱۰۴
جدول (۴-۱۴) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۱-۳)……………………………………………………..۱۰۴
جدول (۴-۱۵) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه اصلی (۲)…………………………………………۱۰۵
جدول (۴-۱۶) کای دو محاسبه شده برای فرصیه اصلی (۲)…………………………………………………………۱۰۵
جدول (۴-۱۷) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی( ۲-۱)……………………………………..۱۰۶
جدول (۴-۱۸) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۲-۱)……………………………………………………..۱۰۶
جدول (۴-۱۹) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه اصلی (۳)…………………………………………۱۰۷
جدول (۴-۲۰) کای دو محاسبه شده برای فرصیه اصلی (۳)…………………………………………………………۱۰۷
جدول (۴-۲۱) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی( ۳-۱)……………………………………..۱۰۸
جدول (۴-۲۲) کای دو محاسبه شده برای فرضیه فرعی( ۳-۱)……………………………………………………..۱۰۸
فهرست جدول ها صفحه
جدول (۴-۲۳) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی( ۳-۲)……………………………………..۱۰۹
جدول (۴-۲۴) کای دو محاسبه شده برای فرضیه فرعی( ۳-۲)……………………………………………………..۱۱۰
جدول (۵-۱) شرح فرضیهها با مقدار کای دو و سطح معناداری محاسبه شده و نتیجه فرضیه…………….۱۱۲
فهرست نمودارها صفحه
نمودار (۱-۱) مدل رضایت زیتامل………………………………………………………………………………………………..۹
نمودار (۱-۲) مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………۱۰
نمودار (۲-۱) ضرورت توجه به کیفیت خدمات …………………………………………………………………………..۳۳
نمودار (۲-۲) رابطه بازار گرایی و کیفیت خدمات ……………………………………………………………………….۳۴
نمودار (۲-۳) کیفیت خدمات منجر به سود می شود …………………………………………………………………….۳۷
نمودار (۲-۴) ارتباط بین کیفیت ارتباط و مفاهیم مرتبط ………………………………………………………………..۴۱
نمودار (۲-۵) نقشهای سه گانه کارکنان خدماتی ………………………………………………………………………….۴۳
نمودار (۲-۶) ساختار فرایند نظام کلی خدمات رضامندی مشتری …………………………………………………..۵۲
نمودار (۲-۷) گردش کاری در گمرکات تجاری ………………………………………………………………………….۷۳
نمودار (۲-۸) مدل رضایت زیتامل …………………………………………………………………………………………….۷۴
نمودار (۴-۱) درصد توزیع سنی پاسخ دهنده گان…………………………………………………………………………۹۵
نمودار (۴-۲) درصد فراوانی تحصیلات پاسخ دهنده گان……………………………………………………………….۹۶
نمودار (۴-۳) درصد فراوانی نحوه ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک ………………………………………………۹۷
نمودار (۴-۴) درصد فراوانی میزان ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک ……………………………………………..۹۸
فهرست شکل ها صفحه
شکل (۲-۱) سازمان دایره ای یک هتل ………………………………………………………………………………………….۲۳
شکل (۲-۲) چرخه کیفیت خدمات ………………………………………………………………………………………………۳۸
شکل (۲-۳) چارچوبی برای ارزیابی میزان مشتری مداری ………………………………………………………………..۴۸
شکل (۲-۴) رضایت مشتری ……………………………………………………………………………………………………….۵۱
شکل (۲-۵) مزایای رضایت مشتری و کیفیت خدمات …………………………………………………………………….۵۵
چکیده :
هدف این تحقیق مشخص کردن عوامل مؤثر بر رضایتمندی مراجعه کنندگان (صادرکنندگان و واردکنندگان) از خدمات گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳ میباشد .
در این تحقیق برای سنجش عوامل مؤثر بر رضایت، از متغیرهای اصلی تاثیر گذار بر رضایت (رویه، مراوده و نتیجه) از مدل زیتامل(۱۹۸۰) استفاده شده است و فرضیه های تحقیق بر اساس این مدل طراحی شده است.
برای سنجش پایایی پرسشنامه، از روش آلفای کرونباخ و برای آزمون فرضیهها از آزمون خی دو (۲k) استفاده شده است و پایایی پرسشنامه با ضریب آلفای ۰٫۹۰۷ تأیید گردید.
پس از جمع آوری داده ها، برای تجزیه و تحلیل آن ها از نرم افزار spss استفاده شده است.
همه فرضیه های تحقیق با ۰٫۰۰۰ = sig ( سطح معناداری) تأیید شدند و در پایان، جهت افزایش سطح رضایت مندی مراجعه کنندگان به گمرک با توجه به متغیرهای تحقیق پیشنهاداتی ارائه شده است.
واژه های کلیدی : رضایت ، رویه ، مراوده ، نتیجه
فصل اول
کلیات تحقیق
-
- مقدمه
سازمانآموزشها باید خود را به درستی به مشتریان معرفی کنند و پیش از ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان، باید ساختار ضروری و مناسبی برای خود ایجاد کنند.
ساختار بنیادی به طور ساده شامل کارمندانی است که میدانند هر موقعیت را چگونه اداره کنند. هر فرد شاغل، به خدمت دهی در یک سازمان مشغول میباشد و از خدمات دهآموزشها و بلکه صدها سازمان، آگاهانه یا ناآگاهانه استفاده میکند. نکته اساسی و بسیار مهم این است که وقتی در فرهنگ جامعهای جایگاه، نقش و کارکرد مشتری به درستی تعریف و تبیین شده باشد و خدمت به مشتری به عنوان یک ارزش مطرح و به آن عمل شود، سازمانآموزشها در مدار و دور صحیح خود قرار میگیرند. به طوری که هر سازمان خدمات با کیفیت و با ارزشی به مشتری ارائه داده و از خدمات ارزشمند دیگر سازمانآموزشها بهرهمند میشود و در نتیجه رضایت و بالاتر از آن، خرسندی و وفاداری مشتری را فراهم نموده و خود نیز به جهت خدماتی که از سازمانآموزشها میگیرد، راضی و خشنود میگردد.
-
- بیان مسأله
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-09-29] [ 05:11:00 ب.ظ ]
|