جدول (۲-۲) خلاصه تحقیقات داخلی ۷۱

جدول (۲-۳) خلاصه تحقیقات خارجی ۷۵

جدول (۳-۱) جدول سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی ۸۸

جدول (۳-۲) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه ۸۹

جدول (۳-۳) منابع گویه های استفاده شده در پرسشنامه ۸۹

جدول (۳-۴) ضریب الفای کرونباخ برای سازه‌های پژوهش ۹۳

جدول (۴-۱( جنسیت اعضای نمونه ۱۰۲

جدول (۴-۲) سن اعضای نمونه ۱۰۳

جدول (۴-۳) وضعیت تاهل ۱۰۵

جدول (۴-۴) سطح تحصیلات ۱۰۶

جدول (۴-۵) شغل اعضای نمونه ۱۰۸

جدول (۴-۶( حجم خرید ماهانه اعضای نمونه ۱۱۰

جدول (۴-۷) توصیف آماری متغیر های تحقیق ۱۱۱

جدول (۴-۸) آزمون میانگین متغیر های تحقیق ۱۱۲

جدول (۴-۹) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری ۱۱۷

جدول (۴-۱۰) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش ۱۱۹

جدول (۴-۱۱) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی ۱۲۲

جدول (۴-۱۲) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم ۱۲۴

جدول (۴-۱۳) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات ۱۲۷

جدول (۴-۱۴) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده ۱۲۹

جدول (۴-۱۵) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند ۱۳۱

جدول (۴-۱۶) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند ۱۳۳

جدول (۴-۱۷) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند ۱۳۵

جدول (۴-۱۸) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند ۱۳۷

جدول (۴-۱۹) معادل متغیر های پژوهش در مدل های خروجی لیزرل ۱۳۷

جدول (۴-۲۰) شاخص های برازش مدل اصلی تحقیق ۱۳۹

جدول (۴-۲۱) خلاصه روابط ساختاری(نتایج آزمون فرضیات تحقیق) ۱۴۱

جدول (۴-۲۲) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق ۱۴۴

جدول (۴-۲۳) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر وضعیت تاهل بر متغیرهای تحقیق ۱۴۵

جدول (۴-۲۴( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثرطبقات سنی مختلف بر متغیرهای تحقیق ۱۴۷

جدول (۴-۲۵( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح تحصیلات بر متغیرهای تحقیق ۱۴۸

جدول (۴-۲۶( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح مشاغل بر متغیرهای تحقیق ۱۴۹

جدول (۴-۲۷( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح حجم خرید ماهانه بر متغیرهای تحقیق ۱۵۰

جدول (۵-۱) میزان اثر غیر مستقیم متغیرها ۱۶۷

جدول (۵-۲) رتبه بندی مسیرهای اثرگذار بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما ۱۶۹

فهرست اشکال

شکل (۱-۱) مدل مفهومی تحقیق ۲۸

شکل (۲-۱) مدل کلر ۵۷

شکل (۲-۲) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده (کاپفرر ، ۱۹۹۲) ۵۸

شکل (۲-۳) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده (آکر ، ۱۹۹۱) ۵۹

شکل (۴-۱) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت تخمین استاندارد ۱۱۶

شکل (۴-۲) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت معناداری ۱۱۶

شکل (۴-۳) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت تخمین استاندارد ۱۱۸

شکل (۴-۴) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت معناداری ۱۱۸

شکل (۴-۵( مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت تخمین استاندارد ۱۲۰

شکل (۴-۶) مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت معناداری ۱۲۱

شکل (۴-۷) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت تخمین استاندارد ۱۲۲

شکل (۴-۸) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت معناداری ۱۲۳

شکل (۴-۹) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت تخمین استاندارد ۱۲۵

شکل (۴-۱۰) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت معناداری ۱۲۶

شکل (۴-۱۱) مدل اندازه گیری متغیرکیفیت درک شده در حالت تخمین استاندارد ۱۲۷

شکل (۴-۱۲) مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده در حالت معناداری ۱۲۸

شکل (۴-۱۳) مدل اندازه گیری ‌متغیر وفاداری برند در حالت تخمین استاندارد ۱۲۹

شکل (۴-۱۴) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت معناداری ۱۳۰

شکل (۴-۱۵) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۱

شکل (۴-۱۶) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت معناداری ۱۳۲

شکل (۴-۱۷) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۳

شکل (۴-۱۸) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند در حالت معناداری ۱۳۴

شکل (۴-۱۹) مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۵

شکل (۴-۲۰) مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت معناداری ۱۳۶

شکل (۴-۲۱) مدل پایه درحالت استاندارد ۱۳۸

شکل (۴-۲۲) مدل پایه آزمون فرضیه‌ها(T-value) 140

شکل (۵-۱( مسیرهای تحلیلی به همراه ضرایب به دست آمده در مدل کلی تحقیق ۱۶۶

شکل (۱-۱) مدل مفهومی تحقیق ۲۸

شکل (۲-۱) مدل کلر ۵۷

شکل (۲-۲) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده (کاپفرر ، ۱۹۹۲) ۵۸

شکل (۲-۳) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده (آکر ، ۱۹۹۱) ۵۹

شکل (۴-۱) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت تخمین استاندارد ۱۱۶

شکل (۴-۲) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت معناداری ۱۱۶

شکل (۴-۳) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت تخمین استاندارد ۱۱۸

شکل (۴-۴) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت معناداری ۱۱۸

شکل (۴-۵( مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت تخمین استاندارد ۱۲۰

شکل (۴-۶) مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت معناداری ۱۲۱

شکل (۴-۷) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت تخمین استاندارد ۱۲۲

شکل (۴-۸) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت معناداری ۱۲۳

شکل (۴-۹) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت تخمین استاندارد ۱۲۵

شکل (۴-۱۰) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت معناداری ۱۲۶

شکل (۴-۱۱) مدل اندازه گیری متغیرکیفیت درک شده در حالت تخمین استاندارد ۱۲۷

شکل (۴-۱۲) مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده در حالت معناداری ۱۲۸

شکل (۴-۱۳) مدل اندازه گیری ‌متغیر وفاداری برند در حالت تخمین استاندارد ۱۲۹

شکل (۴-۱۴) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت معناداری ۱۳۰

شکل (۴-۱۵) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت تخمین استاندارد ۱۳۱

شکل (۴-۱۶) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت معناداری ۱۳۲

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...