۵-۲-۶ نتایج حاصل از سؤال ششم……………………………………………………………………………….۹۳

۵-۲-۷ نتایج حاصل از سؤال هفتم……………………………………………………………………………….۹۳

۵-۳ پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………۹۴

۵-۳-۱پیشنهاد به مدیران دانشگاه…………………………………………………………………………………۹۴

۵-۳-۲ پیشنهاد به محققین آینده………………………………………………………………………………….۹۵

۵-۳-۳ محدودیت تحقیق…………………………………………………………………………………………..۹۵

فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………۹۶

ضمایم………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۵

خروجی نرم­افزار لیزرل…………………………………………………………………………………………… ۱۰۵

مدل­های اندازه‌گیری متغیر های آمیخته بازاریابی………………………………………………………….۱۰۶

فهرست جدول­ها

عنوان صفحه

جدول ۲-۱ خلاصه مطالعات انجام شده بازاریابی خدمات………………………………………………..۲۳

جدول ۳-۱ منابع مورد استفاده جهت اندازه‌گیری سازه‌های مدل………………………………………..۵۸

جدول ۳- ۲ دامنه پایای……………………………………………………………………………………………. ۵۸

جدول ۳-۳ پایایی پرسشنامه به تفکیک هر متغیر……………………………………………………………..۵۸

جدول شماره ۴-۱ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت………………………………………….۶۵

جدول ۴-۲ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دانشکده………………………………………………….۶۶

جدول۴-۳ توزیع فراوانی پاسخگویان ‌بر اساس مقطع تحصیلات…………………………………………۶۶

جدول ۴-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب بومی یا غیربومی……………………………………….۶۷

جدول ۴-۵ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن………………………………………………………..۶۸

جدول۴-۶ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دوره ­های آموزشی شبانه و روزانه بودن…………..۶۸

جدول ۴-۷ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیرهای مفهوم نهفته­ی آمیخته بازاریابی………۶۹

جدول ۴-۸ تحلیل عامل تأییدی آمیخته­های بازار…………………………………………………………..۶۹

جدول۴-۹ بار عاملی اجزای آمیخته بازار……………………………………………………………………….۷۰

جدول ۴-۱۰ بار عاملی آمیخته­های بازار………………………………………………………………………۷۱

جدول۴-۱۱ شاخص­ های برازش مدل انداز­گیری متغیرهای تحقیق…………………………………….۷۳

جدول ۴-۱۲ آزمون نرمال بودن داده ­ها (محاسبه چولگی و کشیدگی)………………………………..۷۴

جدول ۴-۱۳ آزمون نرمال بودن داده ها (آزمون کولموگروف-اسمیرنوف)……………………….۷۵

جدول ۴-۱۴ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر قیمت……………………………………………………….۷۶

جدول ۴-۱۵ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه¬ای متغیر قیمت……………………………………….۷۶

جدول ۴-۱۶ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر مکان……………………………………………………….۷۶

جدول ۴-۱۷ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ­ای متغیر مکان………………………………………….۷۶

جدول ۴-۱۸ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر ترفیع………………………………………………………..۷۷

جدول ۴-۱۹ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ­ای متغیر ترفیع…………………………………………..۷۷

جدول ۴-۲۰ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر شواهد فیزیکی…………………………………………..۷۸

جدول ۴-۲۱ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ­ای متغیر شواهد فیزیکی……………………………..۷۸

جدول ۴-۲۲ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر محصول…………………………………………………..۷۸

جدول ۴-۲۳ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ­ای متغیر محصول………………………………………۷۹

جدول ۴-۲۴ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر فرایند……………………………………………………….۷۹

جدول ۴-۲۵ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ­ای متغیر فرایند………………………………………….۷۹

جدول ۴-۲۶ آماره­ های تی یک نمونه ­ای متغیر افراد………………………………………………………..۸۰

جدول ۴-۲۷ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ­ای متغیر افراد………………………………………….۸۰

جدول ۴-۲۸ رتبه ­بندی اجزای آمیخته بازاریابی……………………………………………………………..۸۰

جدول ۴-۲۹ آماره­ های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال اجزای آمیخته بازاریابی………………………۸۱

جدول ۴-۳۰ رتبه ­بندی اجزای آمیخته محصول……………………………………………………………..۸۱

جدول ۴-۳۱ آماره های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته محصول………………………………۸۱

جدول ۴-۳۲ رتبه ­بندی اجزای آمیخته ترفیع…………………………………………………………………۸۲

جدول ۴-۳۳ آماره های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته ترفیع…………………………………..۸۲

جدول ۴-۳۴ رتبه ­بندی اجزای آمیخته شواهد……………………………………………………………….۸۲

جدول ۴-۳۵ آماره­ های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته شواهد………………………………….۸۳

جدول ۴-۳۶ رتبه ­بندی اجزای آمیخته افراد………………………………………………………………….۸۳

جدول۴-۳۷ آماره­ های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته افراد……………………………………..۸۳

جدول ۴-۳۸ رتبه ­بندی اجزای آمیخته مکان…………………………………………………………………۸۳

جدول۴-۳۹ آماره­ های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته مکان…………………………………….۸۴

جدول ۴-۴۰ رتبه ­بندی اجزای آمیخته قیمت………………………………………………………………..۸۴

جدول ۴-۴۱ آماره­ های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته قیمت…………………………………..۸۴

جدول ۴-۴۲ رتبه ­بندی اجزای آمیخته فرایند………………………………………………………………..۸۵

جدول ۴-۴۳ آماره­ های آزمون رتبه ­های دبلیو کندال آمیخته فرایند……………………………………۸۵

جدول ۴-۴۴ تأثیر آمیخته­ها در بین دو جنس………………………………………………………………..۸۵

جدول ۴-۴۵ تأثیر آمیخته­ها در بین سنین مختلف………………………………………………………….۸۶

جدول ۴-۴۶ تأثیر آمیخته­ها در بین دانشکده-ها…………………………………………………………….۸۶

جدول ۴-۴۷ تأثیر آمیخته­ها در بین افراد بومی و غیر بومی………………………………………………..۸۷

جدول ۴-۴۸ تأثیر آمیخته­ها در بین دوره ­های آموزشی شبانه و روزانه………………………………….۸۷

جدول ۴-۴۹ تأثیر آمیخته­ها در بین سطوح مختلف تحصیلی……………………………………………..۸۸

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار ۴-۱ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت………………………………………………….۶۵

نمودار ۴-۲ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب دانشکده ……………………………………………….۶۶

نمودار ۴-۳ درصد فراوانی پاسخگویان بر اساس مقطع تحصیلی………………………………………..۶۷

نمودار ۴-۴ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب بومی یا غیر بومی…………………………………….۶۷

نمودار ۴-۵- درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سن……………………………………………………..۶۸

نمودار ۴-۶- درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع دوره ­های آموزشی شبانه روزانه…………..۶۹

فهرست شکل­ها

عنوان صفحه

شکل ۲-۱ مدل مفهومی تحقیق …………………………………………………………………………………..۵۴

شکل ۴-۳-۲-۱- تحلیل عامل تأییدی مفهوم نهفته­ی آمیخته بازاریابی بر اساس مقدار استاندارد شده……………………………………………………………………………………………………………………….۷۲

شکل ۴-۳-۲-۲-تحلیل عامل تأییدی مفهوم نهفته­ی آمیخته بازاریابی بر اساس مقدار t………….72

فصل اول

کلیات تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...