دانلود پایان نامه و مقاله | کلیات تحقیق – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
![]() |
۵-۲-۶ نتایج حاصل از سؤال ششم……………………………………………………………………………….۹۳
۵-۲-۷ نتایج حاصل از سؤال هفتم……………………………………………………………………………….۹۳
۵-۳ پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………۹۴
۵-۳-۱پیشنهاد به مدیران دانشگاه…………………………………………………………………………………۹۴
۵-۳-۲ پیشنهاد به محققین آینده………………………………………………………………………………….۹۵
۵-۳-۳ محدودیت تحقیق…………………………………………………………………………………………..۹۵
فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………۹۶
ضمایم………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۵
خروجی نرمافزار لیزرل…………………………………………………………………………………………… ۱۰۵
مدلهای اندازهگیری متغیر های آمیخته بازاریابی………………………………………………………….۱۰۶
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول ۲-۱ خلاصه مطالعات انجام شده بازاریابی خدمات………………………………………………..۲۳
جدول ۳-۱ منابع مورد استفاده جهت اندازهگیری سازههای مدل………………………………………..۵۸
جدول ۳- ۲ دامنه پایای……………………………………………………………………………………………. ۵۸
جدول ۳-۳ پایایی پرسشنامه به تفکیک هر متغیر……………………………………………………………..۵۸
جدول شماره ۴-۱ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت………………………………………….۶۵
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دانشکده………………………………………………….۶۶
جدول۴-۳ توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس مقطع تحصیلات…………………………………………۶۶
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب بومی یا غیربومی……………………………………….۶۷
جدول ۴-۵ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن………………………………………………………..۶۸
جدول۴-۶ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دوره های آموزشی شبانه و روزانه بودن…………..۶۸
جدول ۴-۷ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیرهای مفهوم نهفتهی آمیخته بازاریابی………۶۹
جدول ۴-۸ تحلیل عامل تأییدی آمیختههای بازار…………………………………………………………..۶۹
جدول۴-۹ بار عاملی اجزای آمیخته بازار……………………………………………………………………….۷۰
جدول ۴-۱۰ بار عاملی آمیختههای بازار………………………………………………………………………۷۱
جدول۴-۱۱ شاخص های برازش مدل اندازگیری متغیرهای تحقیق…………………………………….۷۳
جدول ۴-۱۲ آزمون نرمال بودن داده ها (محاسبه چولگی و کشیدگی)………………………………..۷۴
جدول ۴-۱۳ آزمون نرمال بودن داده ها (آزمون کولموگروف-اسمیرنوف)……………………….۷۵
جدول ۴-۱۴ آماره های تی یک نمونه ای متغیر قیمت……………………………………………………….۷۶
جدول ۴-۱۵ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه¬ای متغیر قیمت……………………………………….۷۶
جدول ۴-۱۶ آماره های تی یک نمونه ای متغیر مکان……………………………………………………….۷۶
جدول ۴-۱۷ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر مکان………………………………………….۷۶
جدول ۴-۱۸ آماره های تی یک نمونه ای متغیر ترفیع………………………………………………………..۷۷
جدول ۴-۱۹ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر ترفیع…………………………………………..۷۷
جدول ۴-۲۰ آماره های تی یک نمونه ای متغیر شواهد فیزیکی…………………………………………..۷۸
جدول ۴-۲۱ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر شواهد فیزیکی……………………………..۷۸
جدول ۴-۲۲ آماره های تی یک نمونه ای متغیر محصول…………………………………………………..۷۸
جدول ۴-۲۳ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر محصول………………………………………۷۹
جدول ۴-۲۴ آماره های تی یک نمونه ای متغیر فرایند……………………………………………………….۷۹
جدول ۴-۲۵ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر فرایند………………………………………….۷۹
جدول ۴-۲۶ آماره های تی یک نمونه ای متغیر افراد………………………………………………………..۸۰
جدول ۴-۲۷ نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر افراد………………………………………….۸۰
جدول ۴-۲۸ رتبه بندی اجزای آمیخته بازاریابی……………………………………………………………..۸۰
جدول ۴-۲۹ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال اجزای آمیخته بازاریابی………………………۸۱
جدول ۴-۳۰ رتبه بندی اجزای آمیخته محصول……………………………………………………………..۸۱
جدول ۴-۳۱ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته محصول………………………………۸۱
جدول ۴-۳۲ رتبه بندی اجزای آمیخته ترفیع…………………………………………………………………۸۲
جدول ۴-۳۳ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته ترفیع…………………………………..۸۲
جدول ۴-۳۴ رتبه بندی اجزای آمیخته شواهد……………………………………………………………….۸۲
جدول ۴-۳۵ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته شواهد………………………………….۸۳
جدول ۴-۳۶ رتبه بندی اجزای آمیخته افراد………………………………………………………………….۸۳
جدول۴-۳۷ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته افراد……………………………………..۸۳
جدول ۴-۳۸ رتبه بندی اجزای آمیخته مکان…………………………………………………………………۸۳
جدول۴-۳۹ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته مکان…………………………………….۸۴
جدول ۴-۴۰ رتبه بندی اجزای آمیخته قیمت………………………………………………………………..۸۴
جدول ۴-۴۱ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته قیمت…………………………………..۸۴
جدول ۴-۴۲ رتبه بندی اجزای آمیخته فرایند………………………………………………………………..۸۵
جدول ۴-۴۳ آماره های آزمون رتبه های دبلیو کندال آمیخته فرایند……………………………………۸۵
جدول ۴-۴۴ تأثیر آمیختهها در بین دو جنس………………………………………………………………..۸۵
جدول ۴-۴۵ تأثیر آمیختهها در بین سنین مختلف………………………………………………………….۸۶
جدول ۴-۴۶ تأثیر آمیختهها در بین دانشکده-ها…………………………………………………………….۸۶
جدول ۴-۴۷ تأثیر آمیختهها در بین افراد بومی و غیر بومی………………………………………………..۸۷
جدول ۴-۴۸ تأثیر آمیختهها در بین دوره های آموزشی شبانه و روزانه………………………………….۸۷
جدول ۴-۴۹ تأثیر آمیختهها در بین سطوح مختلف تحصیلی……………………………………………..۸۸
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۴-۱ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت………………………………………………….۶۵
نمودار ۴-۲ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب دانشکده ……………………………………………….۶۶
نمودار ۴-۳ درصد فراوانی پاسخگویان بر اساس مقطع تحصیلی………………………………………..۶۷
نمودار ۴-۴ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب بومی یا غیر بومی…………………………………….۶۷
نمودار ۴-۵- درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سن……………………………………………………..۶۸
نمودار ۴-۶- درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع دوره های آموزشی شبانه روزانه…………..۶۹
فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۲-۱ مدل مفهومی تحقیق …………………………………………………………………………………..۵۴
شکل ۴-۳-۲-۱- تحلیل عامل تأییدی مفهوم نهفتهی آمیخته بازاریابی بر اساس مقدار استاندارد شده……………………………………………………………………………………………………………………….۷۲
شکل ۴-۳-۲-۲-تحلیل عامل تأییدی مفهوم نهفتهی آمیخته بازاریابی بر اساس مقدار t………….72
فصل اول
کلیات تحقیق
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-09-29] [ 05:21:00 ب.ظ ]
|